FAQ – Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Four Stars helpt je graag verder

Heeft u vragen over onze producten of over onze dienstverlening? Bekijk hieronder dan de meest gestelde vragen. Kunt u niet vinden wat u zoekt? Bel +32 3 605 52 03 of mail naar info@four-stars.be en we helpen u zo spoedig mogelijk verder.

Hoe klant worden?

Klant worden doet u door contact op te nemen met info@four-stars.be of via telefoonnummer +32 3 605 52 03. Zie ook hoe klant worden bij Four Stars

Bezorging en kosten?

Indien u als klant een volwaardige afname doet, dan is de levering uiteraard gratis. Komt uw bestelling niet aan het minimumbedrag, dan zal er een transportkost in rekening gebracht worden.

Wat te doen bij beschadiging van een product?

Indien u na levering vaststelt dat een door ons geleverd product beschadigd is, dan raden wij aan om zo snel mogelijk een foto te nemen en deze binnen 24u aan ons te bezorgen. Hierna nemen wij zo snel mogelijk contact met u op en zoeken we samen naar de meest comfortabele oplossing.

Hebben jullie ook een winkel?

Ja hoor, wij hebben een Cash & Carry gevestigd aan ons centraal magazijn. U kan onze winkel altijd bezoeken tijdens de openingsuren. Wij zijn gevestigd op volgende adres: Mechelsesteenweg 285 – 287, 1070 Vilvoorde.